Serwis pogwarancyjny

Jeżeli masz problem z automatyką, prosimy o zapoznanie się z niniejszą procedurą. Realizujemy serwis pogwarancyjny wyłącznie dla firm. Wszystkie produkty na serwis przyjmujemy z wypełnioną kartą serwisową. Brak karty serwisowej może wydłużyć czas naprawy, oraz wpłynąć na koszt. Prowadzimy także naprawę sterowników innych firm: BENNICA, BFT, CAME, FAAC, GFA, HATO, NICE, Normstahl, Wiśniowski, itp.
  • Zapakuj elektronikę starannie aby nie uległa uszkodzniu w czasie transportu (firma nie odpowiada za uszkodzenia urządzenia w czasie transportu)
  • Dołącz do urządzenia wypełniony formularz serwisowy (brak dokładnego wypełnienia formularza powoduje opóźnienie naprawy)
  • W formularzu proszę dokładnie opisać usterkę oraz proszę umieścić dane teleadresowe (bardzo ważny jest telefon kontaktowy)
  • Naprawione bądź wymienione urządzenie zostanie odesłane na wskazany przez klienta adres
  • Urządzenie można dostarczyć oraz odebrać także osobiście w godzinach pracy
  •  Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
  • Czas realizacji reklamacji w zależności od stopnia uszkodzenia od 1 do 14 dni

Koszty naprawy i wysyłek

  • Diagnoza bez naprawy 25zł/netto
  • Pisemna ekspertyza techniczna do 100zł/netto
  • Naprawa pilota zdalnego sterowania z diagnozą do 30zł/netto
  • Naprawa pilota po nieudanej naprawie z diagnozą do 50zł/netto
  • Naprawa centrali sterującej z diagnozą do 150zł/netto
  • Wysyłka kurierska GLS wpłata na konto 18zł/netto
  • Wysyłka kurierska GLS pobranie 23zł/netto

W przypadku produktów pogwarancyjnych dla klientów detalicznych serwis jest realizowany przez firmę CAR-TRONIC. Szczegóły podane są na stronie internetowej.